« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności.

4. Sprawozdanie z międzysesyjnej działalności Wójta.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawach:

d) zmiany uchwały Nr XXXIV/299/2022 Rady Gminy Gręboszów z dnia 7 lutego 2022 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Gręboszów oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,

e) wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu nieruchomości położonych w obrębie 0012 - Wola Żelichowska, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 316/2, 316/6 i 316/7,

g) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na okres powyżej 3 lat części powierzchni dachowych na budynkach znajdujących się na nieruchomościach stanowiących mienie komunalne Gminy Gręboszów,

7. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

8. Informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Wójtowi Gminy Gręboszów w 2024 roku przez pracowników samorządowych Urzędu Gminy Gręboszów i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Gręboszów.

9. Informacja o wynikach analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Gminy Gręboszów w 2024 roku przez Radnych Rady Gminy Gręboszów.

10. Sprawy bieżące, dyskusja, wolne wnioski.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej