« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności.

4. Sprawozdanie z międzysesyjnej działalności Wójta.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawach:

n) przejęcia od Powiatu Dąbrowskiego zadania publicznego, zarządzania drogami powiatowymi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026, na obszarze gminy Gręboszów,

o) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy działek rolnych mienia komunalnego Gminy Gręboszów, na czas oznaczony do 3 lat, z dotychczasowym dzierżawcą,

7. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

8. Sprawy bieżące, dyskusja, wolne wnioski.

9. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej